Blev ingen utgång...

| Postat i: My Life In Words
Skrev ett inlägg igårkväll på blogg.se appen, men när det väl var klart fungerade det inte... Det var riktigt mysigt hemma hos Jennifer med alla tjejorna, men tyvärr så vill min mage fortfarande inte samarbeta med mig när jag dricker alkohol så jag kom inte ens ut på krogen. Alla hade köpt med sig frukt, bär, ost och kex hem till Jenkan och så spelade vi lite "spel", så som jag har aldrig och pekleken. Haha, tillslut blev det dansstop också. Även fast jag inte kom ut så är jag nöjd över kvällen och jag är tacksam över att jag har så omtänksamma människor runt mig! Hörde förövrigt att det var aslång kö och det tog lång tid innan man kom in. Jag hoppas alla andra hade det kul igår också och slapp magont! Har bestämt mig att jag inte ska dricka något mer innan studenten nu, för jag orkar inte försöka trotsa magen fler gånger. Det blir bara misslyckat varje gång.
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: