En till lång dag...

| Postat i: My Life In Words
Det blev en lång dag igår med. Jobbade tydligen nio timmar då med. Det blev kaos också då jag hade blivit dubbelbokad, så samtidigt som jag skulle gå sista intro dagen så skulle jag vara själv på andra längan. Det blev löst tillslut som tur var, direkt efter jobbet åkte jag till vår lägenhet, på tåget fick jag även sällskap av en kompis som skulle jobba. Så det var skönt, för jag brukar i vanliga fall inte ha någon att prata med eller att åka med när jag ska till Stockholm. När jag kom till lägenheten så var det ett bombnedslag i hela lägenheten, så har röjt undan dey mesta och monterat ihop möbler. Senare på kvällen kom Daniel hem och hjälpte till. Idag valde jag att ta en paus för att sola i det fina vädret, nu är vi på väg till Ikea för att köpa lite småplock som vi behöver.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: