För jag har tagit STUDENTEN!

| Postat i: My Life In Words
Vår vagn!
Angelinas motto: Go hard or go home
Finaste Machacny
Jag och Emmisen
Bästa S3B!
Mina bästa blondies!!!
Lyckliga på studentfrukosten
Glada studenter! Bästa S3B!!
Gråter varje gång jag läser alla fina kommentarer/hälsningar!
 
Jag har seriöst haft en av de bästa dagen i mitt liv! Har haft så kul och varit så lycklig så det går inte ens att beskriva med ord hur jag har känt. Studentdagen började med studentfrukost hos Jennifer och redan då började nästan tårarna komma så fort jag tänkte på att jag var tvungen att skiljas från alla fina människor. Sedan fortsatte firandet i skolan ett tag innan det var dags för utspring, vilket enligt mig blev helt misslyckat! Min klass skulle springa ut sist men sprang ut direkt efter första klassen och ingen märkte att vi sprang ut... Jaja, vi hade åtminstone sjukt kul på flaket, dock brände jag sönder hela axlarna men det var lugnt värt det!! Sjöng och var allmänt glad över allting, bästa känslan! Råkade somna ett tag hos min moster efter flaket, men det var värt det! Behövde den lilla tuppluren då. Innan krogen var vi hos en klasskompis och förade lite innan vår limmo som vi tjejer hade beställt kom. I slutet av dagen blev det lite långdraget för mig, vi kom ju in på bmb redan vid tio så jag gick hem redan vid ett. Enligt mig gjorde det inte så mycket, för jag hade den bästa dagen jag någonsin kunnat drömma om och blev mycket bättre än vad jag hade tänkt mig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: