Första gästerna!

| Postat i: My Life In Words



Halloj, har blivit riktigt förkyld och har ont i halsen... Igår kom två av mina finaste vänner, Elin och Sara, hit till Stockholm. Vi hade det riktigt bra, synd bara att det regnade i stort sätt hela dagen. De tyckte i alla fall att lägenheten var fin och var glada för min och Daniel skull. Det var jättekul att träffa de för har inte setts på flera veckor! Efter de hade åkt hem igen så somnade jag på soffan. Sov hela kvällen också, vaknade vid åtta så några mackor sen somnade jag igen. Ska ta och äta frukost nu sen hoppa in i duschen. Måste sätta in lite pengar på mitt konto idag sen hade jag tänkt att gå och kika lite i gallerian. Ska försöka ha tid att fixa om bloggen idag också!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: