Glader

| Postat i: My Life In Words
 
Är så otroligt glad just nu. Faktiskt ovanligt glad, det är min mensvecka och jag är gladare än vad jag brukar vara. Kanske för att det är fint väder och känner av sommaren. Kanske för att jag vet att jag inte har några måsten längre i skolan, eller kanske för att jag ser fram emot veckan som kommer. Det kan ju vara allt också det här som gör att jag är ovanligt glad kom jag på nu när jag skrev det. Även fast jag har vart grinig över att jag vet att jag inte kommer kunna dricka något om jag inte vill ha ont i magen så har jag bestämt mig att jag nu inte ska låta det förstöra allting. Man kan ju faktiskt ha kul utan alkohol också!! Dessutom kommer jag ju spara pengar på att inte dricka heller, höhö. Ikväll blir det en myskväll hemma, ska kanske titta på någon bra film, och i morgon ska vi till Gröna Lund med de flesta från klassen. Haha, längtar verkligen! Imorgon kommer även min bebo och stannar hela veckan ut, och det längtar jag lika mycket efter! Längtar efter allt så mycket, allting är så himlans bra nu! Haha, ska kolla runt om det finns någon bra film som jag kan kolla på. Pusspuss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: