I morgon är det min tur!!

| Postat i: My Life In Words
Imorgon smäller det!! Helt sjukt! Jag har helt blandade känslor, det kommer bli så jobbigt att veta att jag inte kommer träffa alla varje dag och skratta med mina bästa vänner så jag gråter och får ont i magen varje dag. Men hela den här veckan har varit underbar, har haft den bästa veckan med mina classmates! I tisdags hade vi poolparty i regnet så det var inte så många som badade. Sen på kvällen var det maskeradfesten, tyckte det var ganska tråkigt överlag men vi gjorde det kul! Drog hem ganska tidigt för jag inte orkade trängas bland allt folk. I går var jag på fotografering och på kvällen drog jag med Daniel och några av hans kompisar till plexfesten, dit kom även Mimmie och Emma också! Hade det riktigt trevligt och det var kul att träffa andra som jag inte har träffat på länge. Idag har jag varit och fixat flaket med klassen och sen på kvällen tog jag och Daniel en cykeltur, mys på hög nivå! Har egentligen inte alls varit så nervös över studenten men känner att det börjar komma nu. Ska göra de sista förberedelserna nu innan jag ska sova. Puss och kraam!
 
Känner mig som Angelina ser ut på bilden, så nervös samtidigt så exhalterad!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: