Låång dag!

| Postat i: My Life In Words
Jag kom hem för en timme sedan, efter att jag har jobbat i nio timmar. Började klockan tolv och slutade klockan nio, så är en aning trött nu. Imorgon börjar jag klockan sju och slutar klockan fyra så det blir en lång dag i morgon med. Efter det så åker jag till lägenheten och stannar där veckan ut. Det mest patetiska är ju att jag slutade ju skolan i fredags så jag bör fortfarande vara i det tillståndet att inte ha något problem med att jobba. Dock gick jag bara i skolan 2-4 timmar per dag i ett helt år så jag är inte van att jobba i 8 timmar med en halv timmes rast, eller ja idag jobbade jag ju tillochmed i 9 timmar. Haha, ännu värre! Men jag hoppas att jag snart kommer in i rutiner och klarar av att jobba längre utan att dö när jag kommer hem. Nu blir det sängen för ska upp halv sex i morgonbitti så puss och godnatt på er!!
 
usch måste tvätta håret i morgon, asäckligt!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: