Midsommar

| Postat i: My Life In Words
 
Jag har haft den bästa midsommarn på länge. Vi åkte till Sara på landet för att fira där med massor av människor från olika håll, vissa från Sala, vissa från Möklinta och vissa från Västerås. Några av oss som var där kom tidigare för att förbereda allting och göra kransar. Det var faktiskt första gången jag gjorde en krans och tillslut blev det faktiskt en krans! Det tog dubbelt så långting jämfört med alla andra, men det blev en krans i alla fall. Dock använde jag den aldrig utan använde Elins. Det var mellan 15-20 stycken som kom och jag kände kanske hälften av alla, men det blev riktigt lyckat! Eller ja... Tills vissa tyckte det var en bra idé att klättra upp på taket och tyvärr ramlade en kille ner och landade rakt på ryggen. Jag var på en liten promenad med Daniel när det hände, men när vi var på väg tillbaka kom ambulansen och när vi var framme så kom även polisen. De andra som var där berättade vad som hade hänt osv. Saras hus är ganska högt så han föll från 7 meter rakt ner i marken. Även fast jag inte var där så var det hemskt och såg när de bar in han på bår i ambulansen. Tur som är så har han inte livshotande skador, men tyvärr fick han allvarliga skador men läget är sabilt. Efter olyckshändelsen så var det lite kaos ett tag, men senare på natten var allting igång igen. Så en liten sammanfattning så var midsommarafton riktigt rolig, förutom olyckan. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: