pw

| Postat i: My Life In Words
Igår bestämde jag mig för att jag ska försöka komma igång med träningen igen, så direkt efter jobbet gick jag och en 45 minuters lång pw. Riktigt stolt över mig själv för jag hade sovit skitdåligt den natten så var helt död nästan när jag kom hem. Tränade magen också innan jag hoppade in i duschen. Jag känner faktiskt av lite träningsvärk i magen idag, yess! Haha.. På kvällen så träffade jag jenjen och åt på gränden och pratade om allting som har hänt de senaste veckorna. Helt sjukt att jag inte kommer träffa henne och de andra varje dag som jag har gjort under de tre åren under gymnasiet. I dag på förmiddagen var jag ute och gick också, det gick bra men kände av träningsvärk i låren. Fast det är inte så konstigt med tanke på att jag cyklar till jobbet varje dag vilket tar 20 minuter dit och så ska jag ju hem också, på det så gick jag 45 minuter med vikter, så det är ganska förstårligt. Efter pw i morse satt jag och mamma ute och åt lunch på gården, älskar vädret!! Snart ska jag bege mig mot jobbet, jobbar fyra till nio idag och börjar klockan sju i morgonbitti... Loveit... Puss och hej!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: