Sjuk Sjuk Sjuk

| Postat i: My Life In Words
 
Älskar det är fint väder och jag ligger inne och är sjuk... Finns absolut inget bättre. Men har ingen tid att vila upp mig på för i morgon börjar jobbet på riktigt. Så sjuk det får jag vara efter jag har jobbat klart, alltså vecka 32. Letade också reda på när jag börjar om jag kommer in på ki till hösten så börjar jag inte förrän vecka 36. Vilket gör att jag har nästan 4 hela veckor ledigt!! Det är helt underbart. Trodde jag skulle få gå från jobb till skola på en gång, men så var det inte. Den här veckan som kommer så jobbar jag bara fyra dagar, sen är jag ledig fredag, lördag och söndag. Resten av den här dagen kommer bestå av att vila upp mig tills imorgon




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: