Söndagsångest

| Postat i: My Life In Words
Ligger i sängen för tillfället och har faktiskt lite söndagsångest. Jag skulle inte alls ha några problem med att vara ledig i morgon med. Men jag jobbar bara i fyra dagar sen har jag några dagar ledigt igen. Annars letar jag efter billiga sista minuten resor i augusti. Om det blir en resa så blir det ju inte förrän i augusti någon gång eftersom mitt sommarjobb slutar 8 augusti. Det kanske blir en longweekend i någon storstad i stället. Allting beror på hur mycket pengar jag orkar spara undan nu under sommaren eftersom den stora lönen kommer in i slutet av augusti. Känner att jag skulle behöva komma väg ett tag och verkligen ha semester. Får se om det blir någonting, det är ju ett tag kvar om det blir någon resa.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: