Friday

| Postat i: My Life In Words
Äntligen fredag!! Känns så himlans bra! Tog mig upp vid åtta i morse och stack iväg till gymmet en sväng innan skolan. Efter tre timmar i skolan så kom mamma och hämtade upp mig och så åkte vi iväg och handlade. Nu är allt handlat tills i morgon och det ända jag behöver är att laga mat och baka imorgon. Eller jag behöver städa rummet också... Har en del plugg i helgen för har en historia uppgift som ska in på söndag. Jag har fortfarande inte läst boken som jag har sagt att jag ska göra så har 400 sidor kvar i den och en del av mitt projektarbete ska vara klart tills nästa torsdag. Men det blir nog så att det mesta av plugget får vänta tills söndag för har nämligen blivit bjuden på dejt hos Emma ikväll och blir hämtad snart.
 
Jag har även kommit på att jag måste boka slingningstid snart. Har fått utväxt och jag tycker det ser hemskt ut. Dock har jag verkligen ingen lust att lägga pengar på det just nu. Det kostar ju ändå 700 kronor för mig att färga utväxten och skulle hellre vilja använda de pengarna till något annat. Vet inte vad jag vill lägga pengarna på men känns så himla mycket och skulle säkert kunna komma på någonting annat roliga att göra för de.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: