Gårdagen

| Postat i: My Life In Words
Gårdagen var hur mysig som helst! Städade och bakade hela dagen tills tjejorna kom vid sex. Jag lagade iordning en kycklig-thai rätt med panaeng och kokade nudlar till det. Det var första gången jag lagade det och enligt mig blev det riktigt lyckat! Har aldrig kokat nudlar förut och hade ingen aning om hur konsistensen skulle vara för jag brukar inte äta nudlar. Vi satt och snackade ett tag innan vi åt cupcakesen jag hade bakat. Vilket jag har gjort massor av gånger, dock tycker inte jag att de blev de godaste jag har gjort. Vid åtta satt vi bänkade framför tvn för att titta på mellofinalen, som fick enligt mig den bästa vinnaren. Efter mellon satt vi och pratade om allt och inget till klockan ett då de började rör sig hemmåt. Fick även en blomma av de som inflyttningspresent så nu ge den all min uppmärksamhet och kärlek för att den ska klara sig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: