Gossip Gossip...

| Postat i: My Life In Words
 
Har nyss pratat med min gossip-partner och fått höra lite smasken, haha. Vet inte om ni skulle tycka det var så speciellt smaskens, men måste i alla fall ta upp en sak. Det är nämligen så att en kille som var ganska bekant med mig har en ny flickvän så det man tänker är såklart "good for you", men kan inte säga att jag inte har brytt mig så mycket mer än det tills nu.Hahaha, skrattade så jag fick ont i magen för det har nämligen kommit ut nu att den här tjejen är 97 fast hon har påstått att hon är 94. Han fick ju veta det här efter att de blev tillsammans och det första jag tänkte på var "vadfan?!" Det kanske många som ljuger om sin ålder vid olika tillfällen men man vill väl inte gå in i ett förhållande med lögner? Allt känns bara så ologiskt för mig, fattar inte vad den här tjejen tänkte med? De är ju förvisso fortfarande tillsammans, men jag önskar verkligen att jag skulle ha sett hans min när han fick reda på det. Undra hur svårt det var för henne att säga sin riktiga ålder till han, jag menar det blir ju bara svårare ju längre tiden går. Hon går i nian men har ljugit om att hon egentligen skulle ha gått i 3:an på gymnasiet om man ska räkna efter åldern och inte efter om man har bytt gymnasium eller gått om osv. Haha, ibland förstår jag mig bara inte på hur människor tänker och det är väl kanske bra..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: