Mar. 12, 2013

| Postat i: My Life In Words
Ååh, vet inte riktigt vad jag ska börja eller vad jag ska skriva.. Hade ställt klockan tidigt idag för att jag skulle upp och gå ut på pw på morgonen men orkade inte riktigt utan snoozade till tjugo i nio och skulle inte hinna ut och gå då. Började skolan tolv med samhäll och självklart ska min dator sluta att fungera så fick bara sitta och lyssna på genomgången vi hade, känns så jäkla sämst! Tur som är så förde jag över alla dokument och så i helgen så jag har alla skolarbeten och allt det. Satte mig ner med min mentor på studietiden och planerade upp hur jag skulle göra allting, har ju halkat efter en hel del enligt mig själv men det tyckte tydligen inte hon. I alla fall är jag lite lugnare för tillfället, är dock irriterad att jag inte har gjort någon nytta i dag heller efter skolan. Jag tog mig ut på en pw efter skolan så det är väl ungefär det jag har gjort nu. Är aptrött så ska gå och lägga mig nu. Nattinatt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: