Awesome day

| Postat i: My Life In Words
Det går bra med uppdateringen märker jag... Idag har det varit en super fin dag, dock valde jag helt fel kläder. Hade på mig svarta jeans och en långärmad, STORT misstag! Men det var mest för att jag inte sov hemma inatt så hade inte så många valmöjligheter. Jag och Emma lånade hennes mormors lägenhet för att titta på hockeyn, men vi tittade bara första perioden sen blev vi för uttråkade. Roligt att Sverige vann i alla fall! Idag har vi planerat en del i klassen och några har gjort en slutspurts-kalender. Det är nästan bara massor av roligheter kvar nu! Efter skolan var det dansträning utomhus och alla var nog nära på att löka sönder om vi inte gjorde det. I stortsätt har jag spenderat kvällen hos Jennifer med henne och Joanna för att skriva klart ett arbete som vi ska ha presentation om i morgon. Tyvärr ska det inte bli lika fint väder resten av veckan, men hoppas att det blir någon mer fin dag till helgen eller något om det ska vara dåligt väder nu i veckan. Jaja, bättre dåligt väder nu än på studentdagen! Jag har heller inga bilder att lägga upp så det blir ett ganska tråkigt inlägg. Pusspuss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: