Bara blivit värre

| Postat i: My Life In Words
Har krigat mig igenom hela dagen på grund av förkylningen. Det har bara blivit värre och tror faktiskt att jag kan ha fått feber också, men jag ska kriga mig igenom den här veckan. Annars började dagen med träning till utklädnadsshowen, dock var det bara hälften av klassen som kom.Tycker det är tråkigt när det är så många som är så oseriösa. Men i alla fall var vi ute och tränade eftersom det var fint väder och så fick vi mer utrymme att träna på än små klassrum. Dagen har annars bara rullat på, har mest försökt att överleva ungefär. Nu i kväll är sista pluggdagen inför provet i morgon. Tyvärr orkar jag inte ens försöka, det kommer ändå bara gå åt skogen och jag är alldeles för förkyld för att orka plugga. Dessutom är det i fek vi har prov så det gör mig ännu mer omotiverad för jag vet att jag inte kommer kunna få något bra betyg i ämnet. Men ska försöka ta ett sista ryck och försöka lära mig någonting.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: