Confused

| Postat i: My Life In Words
Jag vet att jag vill skriva någonting men jag vet inte vad. Vill skriva av mig och det känns som att jag har mycket att skriva om, men jag vet inte vart jag ska börja. Det blir bara för mycket och det blir kaos i mitt huvud. Är så jäkla glad, men samtigt ledsen och nedstämd. Dessutom är jag trött och hungrig också, så känner inte att jag orkar ta tag i allt jag vill skriva om. Måste gå och laga mat, men jag vill skriva först men är för hungrig för att komma på vad jag vill skriva om först. Det är för komplicerat, vet inte vart jag ska börja någonstans. Värlsta i-landsproblemet jag vet, men nu får det bli så. Känner att jag inte kommer någonstans med det här inlägget, kan ju bara konstatera att jag är förvirrad...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: