FREEDAG

| Postat i: My Life In Words
Förkylningen är så mycket bättre! Det känns asbra! Ska försöka vila så mycket jag kan i helgen så jag blir frisk tills nästa vecka. Då kommer det vara ett fullspäckat schema med grillningar, middagar utgångar och massor av annat roligt så jag kommer vägra vara sjuk nästa vecka! Ska ta kort i helgen på min kvällsklänning till studenten så ni får se hur den ser ut. Ikväll blir det lets dance mys med Jennifer, Emma, Joanna och Angelina och i morgon ska jag och mami gå på stan. Lite mor och dotter tid. Juste! Jag måste bestämma med min broder också vad vi ska köpa i morsdagpresent eftersom det är på söndag. Vi brukar alltid gå ihop och köpa någonting, vi har lite funderingar men inte bestämt vad vi ska köpa så det återstår att se. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: