Halv åtta hos mig

| Postat i: My Life In Words
Skrev ett inlägg igår via mobil appen men det ville inte publicerars. Igår var klassen och kollade på när Angelina och Joannas grupp tävlade i disco sm som är här i Västerås i år. På kvällen var jag hembjuden till Sara för halv åtta hos mig, fast hos Sara då. Hon hade ett italienskt tema och det var riktigt gott! Till förrätt fick vi bruschetta och till varmrätt hade hon lagat pasta med vitvinssås och skaldjur till. Åt för första gången musslor! Till efterrätt var det vitchokladmousse med hallon. Åkte hem med sista tåget redan vid nio tyvärr för att jag är förkyld osv. I dag mår jag mycket bättre och det kan väl beror på att jag har svettats sönder i natt. Vaknat flera gånger av att ha varit helt blöt. Haha, riktigt äckligt! Så det blev en dusch nu på morgonen, ganska förstårligt.
Invigningen
Fina FLOW
Välkomstdrinken
Förrätt - Bruschetta
Varmrätt - Pasta med vitvinssås och skaldjur
Efterrätt - Vitchockladmousse med hallon




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: