Happyhappyhappy

| Postat i: My Life In Words
Åååh, shit vad glad jag är!! Kan knappt beskriva hur glad jag är! Helt underbart! Inte nog att jag fick världens finaste presenter som jag är så glad över så ni förstår inte, så tittade jag vad jag fick på högeskoleprovet nyss. Jag höjde mig med nästan dubbelt så mycket. Förra gången fick jag 0.35 och nu fick jag 0.65! Kan knappt tro det själv, helt otroligt. Är i chocktillstånd! Det här betyder mina vänner att jag har stora chanser att komma in på arbetsterapeut utbildningen på KI till hösten! Det är ju inte spikat än att jag kommer in där, men hp ligger på 0.5 så jag fick mer än det i alla fall! Jisses vad glad jag blev när jag såg resultatet. Det betyder ju att all tid jag la på matte under påsklovet lönade sig! Nu kommer jag kunna somna glad så puss och godnatt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: