I Vasaparken

| Postat i: My Life In Words
Jag kanske ska ta och skriva någonting här... Det blir nästan alltid så att jag inte skriver när det händer saker. Idag var det fest med utklädnaden i vasaparken. Vi började redan vid tio hemma hos mig, droppade in folk från klassen fram till elva sen gick vi ner till vasa vid ett. Ska dock vara hemma ikväll när de flesta från klassen ska ut, men känner att jag inte riktigt orkar. Dessutom mår jag bara illa och får ont i magen när jag dricker, det suger verkligen! Blir så irriterad så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Var hos familjeläkaren igår för jag fick så sjukt ont, men det var ett helt onödigt besök. Fick ingen bättre medicin och ingenting annat vettigt ut av läkaren. Ska inte klaga, men det känns ändå så pissigt. Jaja, jag har haft en superrolig dag i alla fall och jag är helt klart nöjd med den! I morgon blir det ett besök hos frisören, kan inte längta ner just nu för att få fint hår igen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: