Inte lika tråkigt som jag trott

| Postat i: My Life In Words
 
Jag var inloggad hela gårdagen för att jag hade planerat att skriva någonting, men så blev det inte riktigt. Hade dessutom inte så mycket att skriva om, gjorde i stort sätt ingenting och tänkte inte heller på något speciellt. På dagen satt jag ute med mamma i solen och njöt, dock var det molnigt och blåste en hel del när solen var i moln. Det var egentligen meningen att jag skulle plugga igår men tyvärr blev det inget pluggande överhuvudtaget. Jag öppnade inte ens dokumenten eller tog fram papperna som jag behövde för att plugga, så det har ju resulterat till att jag har mer plugg att göra idag. Dock ska jag iväg på kalas om en timme och fira min kusin som fyller år så pluggande får vänta tills jag kommer hem. Roligtroligt... Jag trodde faktiskt att den här helgen skulle blir extremt tråkig eftersom jag inte ha haft några planer och jag har inte kunnat följa med kompisar på fester, men den har faktiskt inte varit så tråkig den har varit lugn och skön. Visst skulle det har varit roligare att hittat på någonting osv. men är förvånad över att jag inte har blivit för uttråkad.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: