Jobba i morgon!

| Postat i: My Life In Words
Ligger och grubblar lite över imorgon och har lite smått ångest. Jag ska på introduktion imorgon efter skolan från tre till nio så det blir fullt upp imorgon. Har lite ångest över hur jag ska klara av dagen, jag brukar inte vara den som är är jätte taggad inför saker efter en skoldag på måndagar och det kommer vara en hel del nytt som jag ska ta in. Får hoppas att det går bra ändå och att jag hänger med på allt. Jag får ju pengar för det också så just nu är det gör som det hela lite bättre. Pratade för någon dag sedan om jobb och pengar vid matbordet så uttryckte sig mamma "king is cash" så sa jag att det var "cash is king", mamma svarade "jaha, är det så man säger!". Haha, det är inte lätt att bli äldre och försöka hänga med i svängarna. Men måste avrunda här för ska hoppa in i duschen och göra mig iordning för alla mina fina flickor kommer till kvällen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: