Jobbdagen

| Postat i: My Life In Words
Jobb idag då och jag har mått helt uselt, men kunde inte sjukanmäla mig. Så jag arbetade mig igenom 9 timmars jobb sen åkte jag direkt hem. När jag klev in i mitt rum låg ett paket och inte vilket paket som helst utan det var paktet som min klänning till studentkvällen låg i! Den passade nästan helt perfekt, var lite stor men skulle inte kunna ha en storlek mindre. Jag ska ta kort på den sen och lägga in bilderna här. Nu på kvällen har jag pratat med mitt hjärta i tollen i två timmar. Haha, helt sjukt längesedan vi pratade så länge men det var kul. Mamma kom även hem från vårruset och så gav hon mig några saker av de hon hade fått, höhö. Efter Grey's nu ska jag försöka läsa lite filosofi som jag aldrig gjorde igår, sen blir det sängen! Har lite feber så måste försöka sova bort den för ska träna på utklädnadsdansen i morgonbitti och jag missade redan en träning i dag eftersom jag jobbade så har inte tid med att missa en till träning.
 
Skittråkiga bilder men det ända jag har att komma med nu.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: