Maj 07, 2013

| Postat i: My Life In Words
Det känns verkligen som att jag inte har hunnit med någonting idag sen jag kom hem. Men faktiskt har jag hunnit med det mesta bara att det inte har varit det viktigaste, så nu sitter jag här och ska förska plugga på en muntlig sak tills imorgon men jag orkar inte ens börja läsa om det. Känner lite att det får gå som det går, har ingen riktig motivation att anstränga mig till det yttersta. Annars då, jag har varit på praktiska och fått en fotkur av Lisa så nu har jag fina bebismjuka fötter. Det blev lite jobbigt när hon skulle fila eftersom jag är kittlig, men det gick helt ok i alla fall. Sen har jag varit ute på en pw med mamma i det fina värdet som har varit idag. Har nästan svettats sönder ju! Men ska inte klaga alls, det är skönt och snart sommar! Hörde också att det ska bli sämre väder i morgon och till helgen, så det är bäst att passa på och njuta av solen så länge. Något annat positivt är att det bara är en månad kvar i skolan. Jag tycker faktiskt att det är lite små pirrigt även fast jag har jobb och läget under kontroll för tillfället, men i alla fall så känns det pirrigt. En till positiv sak är ju att det är min födelsedag imorgon, vilket betyder att jag blir 19 barre!! Så jäkla awesome. Haha, eller inte.. Ingenting speciellt som händer det här året, men det är väl alltid kul att fylla år. Så i morgon ska jag till Stockholm och fira där med Daniel och så sen på torsdag ska jag fira med min släkt. Tyvärr, kom jag på att One Direction har konsert i Friends arena i morgon så det kommer förmodligen vara mer smockat än vanligt i stockholm och på tågen, så blev inte lika pepp på att åka dit. Inte för att jag har någonting emot det över huvudtaget utan det är bara så att när jag har PMS (som jag har nu) har jag inte samma tålamod på saker och ting dessutom får jag ibland lite smått panik när det är trängsel, men det ska bli kul! Vet inte riktigt vad vi ska göra, men något hittar vi nog allt på. Ska försöka plugga nu!
En månad kvar!
Fina fossingar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: