Onsdagskväll

| Postat i: My Life In Words
Precis efter förra inlägget jag skrev åkte jag och mamma iväg till Erikslund för att kolla på klänningar. Dock hittade jag ingen som jag riktigt vill ha så får väl fortsätta leta efter den perfekta... Jag ska ju till Stockholm i morgon ett tag så kanske hinner med att leta efter någon då. När vi kom hem igen gav jag mig ut på en promenad, blev på träningshumör efter att mamma hade berättat att hon hade tränat och så. Så kände att jag ville ut på en pw, sen var det ju så fint väder också. Just nu sitter jag med proppfull mage efter att vi har ätit tacos och väntar på att min tvätt ska bli klar så jag kan hänga upp den. Har planerat att inte göra någonting ikväll förutom att bara titta på tv:n. Är redan jätte trött så skulle nästan kunna gå och lägga mig nu, men det går ju inte för sig eftersom det är Grey's ikväll!! Aja, nu ska jag fortsätta att inte göra någon nytta, pusspuss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: