Presenter och magkatarr

| Postat i: My Life In Words
Hello, det har inte blivit något skrivade de senaste dagarna, men har haft fullt upp och inte alls mått bra. Det började redan i onsdagskväll när vi förade hemma hos Billy då jag började må så jäkla dåligt! Jag hade bara druckigt några cider, men det kändes som jag var så jäkla packad så Daniel och jag åkte hem redan halv tio. Tråkigt jag vet, men mådde så otroligt dåligt. Hos Daniel så tände han ljus och så myste vi bara och jag fick min present av han som var en ring med ett litet silverhjärta på, så himla fin! Är lite smått kär i den, haha. Igår när jag vaknade upp hade jag fortfarande ont i magen, men var tvungen att ta mig hem eftersom min släkt skulle fira mig. Under kvällen blev det ännu värre och i natt vaknade jag först upp vid två med världens magsmärtor så Daniel fick gå och hämta mamma så fick jag några tabletter och jag kunde somna om efter det. Nästa gång vaknade jag fem, halv sex och smärtorna hade kommit tillbaka och jag kunde knappt gå till toan. Försökte få tag i bemanningstjänst för att sjukanmäla mig eftersom det var meningen att jag skulle jobba idag, men de öppnade inte förrän halv sju. Efter jag hade sjukanmält mig så ville min mage inte något mer och sprang till toan. Mamma ringde sjukvårdsupplysningen och vi fick åka till akuten. Det var inget folk där så det gick rätt fort. Vi var där i tre timmar sen fick vi åka hem, jag fick ta en "cocktail" som var någon blandning av bedövning och något hjälpande innan vi fick åka och nu har jag fått utskrivet medicin som jag ska ta i två veckor. Hoppas i alla fall att det blir bra nu. 
 
Gosemys!
Min fina ring!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: