Tråk med tvätt

| Postat i: My Life In Words
Jag hade två saker jag skulle göra idag efter skolan, men tror ni att jag har gjort det? Nej! Den första saken var att sätta över pengar på mitt konto eftersom jag fick lite pengar när jag fyllde år och orkar inte gå med lösa kontanter. Jag var till och med nere på stan för att jag skulle göra det, men glömde helt bort det efter jag hade kollat på kläder. Den andra saken jag skulle göra var att ringa till hagaängs äldreboende och prata med min chef och komma överrens om en ny tid för introduktion, men det blev inte heller av. När jag kom hem så satte jag mig på en gång mer att revidera mitt projektarbete och när jag väl kom på att jag skulle ringa så var klockan redan över halv fem. Jaja, nu får jag göra de imorgon.. Det positiva är väl att jag satte mig och reviderad projektarbetet och är klar med det. Nu har jag gjort klart 2 av 5 saker jag måste bli klar med den här veckan. Har faktiskt lite vuxengöra att göra också.. Det är så roligt att tvätta. Brukar faktiskt vänta tills tvättkorgen är helt full innan jag tvättar, oopsi... Fast det får bli senare eller imorgon kanske, höhö. Jag ska i alla fall sätta mig och titta på en dokumentär om Lasermannen nu, faktiskt lite spännandePuss och kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: