Valborg

| Postat i: My Life In Words
Blev aldrig någon uppdatering igår för jag var med vänner hela dagen i princip. De ända gånger jag satt vid datorn var i skolan och sedan när jag skulle fixa till två uppgifter och skicka in de. Nu har jag inga rester kvar i alla fall och det känns mer än skönt! I alla fall så spenderade jag gårkvällen med Emma och Jennifer hos Emmas mormors lägenhet som hon så snällt hade lånat ut till oss. Vid tolv så skjutsade jag ner de på stan för de skulle fest och sedan höll jag mi vaken tills jag skulle hämta de. Jag orkade inte hänga med på grund av magen och kände att jag inte rikitgt ville riskera någonting nu när det är på bättringsvägen. Så såg natten ut för mig och idag har vi bara slappat.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: