Fredagskväll på RAW

| Postat i: My Life In Words
Igår hade jag en helt fantastisk kväll! För förra veckan bestämde vi + Billy och Mathilda att vi skulle gå på RAW och äta ute. Eftersom jag och Daniel snart har 2,5 år så bestämde han sig för att han skulle bjuda mig på det, tur det annars skulle det inte blivit av. Har knappt några pengar alls den här månaden... I alla fall så åkte vi mot slussen och åt på ett ställe ganska nära Hilton där RAW skulle vara. Det var helt okej mat, men tyckte inte det var speciellt mysigt.. Inredningen kändes som på vissa pizzerior, ni vet sådana med bås, blandat med bar liknande känsla. Tur att maten vägde upp hela stället. Sen gick vi direkt till Hilton, eftersom vi inte har varit på RAW tidigare så bestämde vi oss att vara i tid eftersom det fanns bara ett "fåtal" platser (många fler än vad jag hade väntat mig) och det var först till kvarn som gällde. Vi fick sitta och vänta i 1,5 timme innan de öppnade dörrarna, men om jag ska vara ärlig så gjorde det ingenting för det fanns ju bar och sittplatser osv. RAW, var bland det roligaste jag har varit med om! Skrattade så mycket vissa gånger att jag satt dubbel vikt! Kommer verkligen gå på det igen, och dessutom finns det studentrabatt för studenter så det kostar bara 145 kronor. Vilket är ett bra pris! En vuxen biljett kostar annars ungefär 300 kronor.
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: