Funktionell cirkel

| Postat i: My Life In Words
Igår testade jag och Mathilda ett nytt pass på gymmet. Eller det är inte nytt på själva gymmet utan nytt för oss eftersom vi inte har testat det förut. Passet hette Funktionell Cirkel, alltså cirkel träning och det stod att det var enkelt och intensivt. Snacka om att det var intensivt! Det skulle egentligen vara en timme men han som höll i passet tycket att det var bättre att köra halva tiden och dubbelt så intensivt. Om mina ben skulle kunna gråta så skulle de ha gråtit floder!! Jag har inte tränat mina ben riktigt ordentligt på sedan tidigt i vårast, och jag tycker inte jag la så värst mycket fokus på benen då heller, men igår då jäklar fick de allt en riktig träning. Men är stolt över mig att jag tog mig igenom passet och vi bestämde att vi ska fortsätta gå på det. Hoppas att det kommer ge resultat, men det visar sig väl! Har börjat komma igång med träningen efter ca en månads uppehåll på grund av sjukdom. Eller sjukdom och sjukdom, förkylning är en bättre förklaring. Idag mår mina ben och min rumpa som de förtjänar.
 
Motivation i bilder
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: