Tråkhelg?

| Postat i: My Life In Words
Jahapp, redan fredag igen och som vanligt har jag haft ett uppehåll från bloggen. Ovanligt eller?? Tror det här kommer bli en riktig tråkhelg.. Har inga pengar och Daniel ska bort i kväll så vet inte riktigt vad jag ska sysselsätt mig med. Innan kvällen ska jag hinna med en hel del annat, eller snart lunchdejt och sen plugg. Så det var väl inte så mycket egentligen. Har förtillfället inget på hjärtat jag måste berätta och har ingen lust att återberätta allting som har hänt sedan sist jag skrev. Har inte heller någon bra bild jag kan lägga upp.. Eller jo! Det är ingen bild, men det är nästan helt bestämt att jag och Mathilda ska åka till Ullared i början på december. Så jag har någonting att se framemot. Dock har jag ju inga pengar nu så kommer inte kunna spara något till det. Det kommer bli en julklappsshopping tripp dit, så det är ju bra! Kanske hittar lite billigare presenter än i vanliga fall, har en känsla att jag kommer spendera mer pengar på mig själv och till mitt hem än till någon annan. Men det får väl bli mina julklappar till mig själv, haha... Nej, måste gå nu pusshej!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: