1 dag kvar

| Postat i: My Life In Words
Om mindre än 24 timmar sitter jag, Emma och Jennifer på väg mot Göteborg och till Joanna!! Helt galet! Jag är nu på väg till Västerås, där jag ska träffa mami sen åka med Emma och fixa naglarna. Stannar kvar under natten efter som vi åker från Västerås i morgon. Har längtat efter den här helgen i en hel månad nu! Annars har jag haft det super sen sist jag skrev här. Har faktiskt försökt uppdatera men den där videon började spela automatiskt så fort jag gick in i appen för att skriva. Nu orkade jag inte mer så tog bort den. Har i alla fall hänt massor, och jag är på toppen humör faktiskt!
Ni kan få lite bilder på vad jag har haft för mig sen sist.

tapas på en restaurang i gamla stan med mami och min moster som kom på besök i lördags.

Dejt med mitt hjärta i fredags. Middag ute, fika och sist bio.

Så här blir det när man försover sig... chailatte och en snickers till frukost. nyttigt värre. Här är det inget lchf heller, snarare hchf (high calorie high fat)...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: