Tentadag

| Postat i: My Life In Words
Har suttit sedan tio - halv elva och skrivit tenta. Dock är jag inte ens klar än, men tror jag ska vänta med resten tills i morgon. Dessutom slutade min hjärna fungera mellan tolv till tre - halv fyra... Men nu har jag skrivit som bara den! Haha, ordbajsat men bättre än inget. Men som sagt så tar jag resten i morgon, vilket är en tredjedel kvar. Det är bara tre frågor så, annars skulle jag aldrig orkat räkna ut hur mycket det var kvar. Så nu ska jag kika lite på tv och käka sen blir det dubbelpass träning i dag med Mathilda. Först ut är ett indoorwalking pass och sen är det ett yoga pass för nybörjare. Så kommer väl hem vid nio igen. När min hjärna hade en breakdown tidigare idag passade jag även på att skicka in anmälningarna till våren. Det blev arbetsterapeut som första, spanska för nybörjare som två, pedagogik som trea och försökellärare som sist. Haha, vet faktiskt inte varför jag tog med den, men ville inte ta bort den när jag skulle skicka in. Så förmodligen blir det spanska till våren, eftersom det inte är sådan stor chans att jag kommer in på arbetsterapeut till våren heller... Även om jag verkligen vill det. Nej, nu ska jag äta innan maten hinner kallna helt. Puss!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: