Bra dag i Västerås

| Postat i: My Life In Words
Sitter as we speak på vägen hem efter en bra dag i Västerås. Först var jag och klippte och färgade håret. Och jag blev så otroligt nöjd med det! Älskar det! Har alltid gillat att experimentera med håret och har haft alla möjliga färger i håret. röda slingor i håret, rött hår, brun/svart, mörkt under hår med ljusare över, kort med lugg, långt lockpermanenat osv. Numera är jag brunett med lugg. Efter klippningen tmötte jag upp en gammal vän och tog en fika. Helt sjukt hur mycket man kan ha att prata om! På kvällen var jag hos mami och "firade" henne i efterskott. Varma mackor och till efterrätt äppelpaj med glass. Så avancerat blev det, haha. Men det var mysigt i alla fall och det är det som räknas. Träffade även min bror som jag inte hade träffat på en hel månad!! Känns hemskt att tänka på att jag inte har träffat han på så länge. Fast när jag tänker efter så tror jag inte vi träffade så speciellt ofta när jag bodde hemma heller, men någon mer gång blev det väl att vi träffades per månad Måste dock avrunda här, har massor av att läsa tills imorgon...






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: