Engelsk filosofi, träning, kläder och Presidenten!

| Postat i: My Life In Words
 Obama!!!
 
Nya toppar
 
Har enligt mig haft en jobbig vecka, bestående av att läsa filosofi på engelska som är skriven 29... Jag har svårt för att förstå filosofiska texter på svenska så då kan ni kanske förstå hur jobbigt jag tycker det här är. I morgon har jag i alla fall seminarium på det, får se hur det går på det. I veckan testade jag och Mathilda på Indoorwalking, och kan bara säga att det blev riktigt svettigt. Hatar all form av konditionsträning, mest eftersom jag inte har någon kondition kvar men de här ska jag fortsätta med! Vare sig jag går själv på det eller om jag får sällskap! Oftast brukar jag bara värma upp och sedan köra styrka, men nu ska jag också fortsätta med det här. Så snart kanske jag inte snarkar längre eftersom om man har dålig kondition så kan det vara en orsak till varför man snarkar. Men så klart finns det ju flera anledningar. Nu är jag inte värsta stor snarkan utan Daniel har sagt att jag snarkar lite halvt, men bara det tycker jag är irriterande även fast jag själv inte störs av det. Sen så ska jag få mina magrutor, det är inget jag har tagit upp här tidigare, men det är ett personligt mål. Inte för att jag verkligen måste ha det, men det blir en pushning för mig själv att fortsätta träna om jag har ett mål framför mig. Problemet är ju att jag är värsta sockergrisen och är i princip alltid sugen på något, men tar det i min egen takt. Inget hets är inte! Haha... Slutpratat om mina mål. Idag fick jag hem två assnygga tröjor som jag beställde på members.com för endas 178 kronor! Älskar när saker och ting är billigt, haha! Så om ni inte redan är medlem där så bli det. Kommer alltid upp nya rabatter, men de håller bara i några dagar så det gäller att hänga med om det ska komma något märke man tycker om. Juste! Såg också Obama igår! Eller, nja han satt i bilen när han anlände till KTH eftersom han skulle ha något möte där med några forskare från KTH. Men tycker det ändå räknas som att jag såg han. Det vore ju en annan sak om jag skulle säga att jag har träffat han, för det har jag ju inte. Jag har ju bara sett han. Men att se han LIVE några meter bort är inte alla som får göra! Nu ska jag iväg och handla, kulkul! Puss och kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: