FRIDAY

| Postat i: My Life In Words
God morgon lovlies! Min morgon startade tidigt, redan halv åtta faktiskt då Daniel åkte. Hade egentligen planerat att somna om, men det gick inte riktigt så valde att gå upp och åt frukost medans jag tittade på vakna med NRJ. Direkt efter det så satte jag igång med att möblera om, haha.. Det blev faktiskt bättre och nu kan jag ligga i sängen och kolla på tv. AWESOME!! Haha, jag som har saknat det så mycket! Blev klar innan halv tio, så nu ska jag baka chokladbollar som jag har varit sugen på hela veckan och mysa ner och titta på hela sverige bakar på play eftersom vi inte har sjuan här. Och eftersom det är fredag så får jag äta mer onyttigt! Måste faktiskt ha sådana dagar någon dag i veckan också!
 
Så enkelt är det.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: