Söndag

| Postat i: My Life In Words
Idag är en sån dag som jag skulle vilja ligga och titta på tv:n hela dagen, käka godis och äta en pizza. Har den känslan för det är söndag och jag har förmodligen feber och är hängig.Tyvärr finns inget godis hemma och det går ingenting bra på tv och pizza är Daniel säkert inte så sugen på att äta. Dessutom ska vi iväg och handla lite inför veckan och kolla på lite saker. Jag skulle även behöva börja läsa min andra bok som ska vara färdig läst tills torsdag. Vi får se vad som görs idag. Kanske slutar med att jag köper godis och ligger i soffan och käkar trots allt. Men på tal om en annan sak så har jag minskat två cm i midjan på två veckor! Älskart! Det går framåt! hihi, nu blev jag glad och taggad. I veckan som kommer ska jag testa på yoga, så får se vad jag tycker om det och om jag ska fortsätta kanske till och med.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: