Träning och klockor

| Postat i: My Life In Words
Efter två veckors uppehåll pga förkyldning och annat så tränade jag på gymmet idag. Riktigt skönt faktiskt att få komma iväg och röra på sig igen. Tyvärr har jag otroligt ont i ryggen, måste be om massage ikväll. Är även stressad för har slarvat med läsningen så har ganska mycket att ta igen i veckan. Annars finns det inte så att berätta just nu. Hahaha, tråkigt inlägg men jaja. Trodde att jag skulle ha mer att skriva om men tydligen inte. Tankarna går bara åt vad jag måste göra och plugga i veckan. Justja! Står i valet och kvalet om jag ska köpa en klocka och i så fall om jag ska lägga ner ganska mycket pengar eller om jag ska köpa en budget klocka. Svåra val!!! Vill så gärna ha en men vet inte riktigt om jag vill köpa en nu. Har pengar, men vet inte om det är rätt tillfälle just nu. Nu har jag inte så mycket mer att berätta! Pusspuss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: